< /head>

Julafton

I lördags var det ju jul som jag tror att alla uppmärksammade. Jag firade det på så sätt att jag, bror, syster, papi och pojkvän åkte till min faster ute på landet där alla kort förutom det sista är taget. Det var såå mysigt, dock kunde det ju finnas iallafall lite snä enligt min åsikt, men det ordnade sig ändå och blev mysigt och helt underbart! 
Jag fick mig en annan datorn av mina föräldrar så jag skulle ha lättare att hantera mina foton oc skolarbeten. Så nu blir det lättare för mig att ha tid till att lägga in kort då jag kan ha med mig datorn nästan vart jag än är!
Kamera ; Nikon D40
Plats ; Kämpaslätten
Foton tagna på ; Släkt&djur!
Fotograf ; Matilda Leijon
Datum ; 24 december

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0