< /head>

Ett leende förenklar vardagen.

Som rubriken säger så förenklar ett leende vardagen så det är därför jag alltid har humöret uppe, fick nämligen en fråga på det idag varför jag alltid var så glad. Haha, men varför sura hela dagarna när man kan skratta och har roligt? Förstår mig inte riktigt på vad det människorna tänker med om de alltid är sura.
I alla fall, idag var det sista dagen i skolan innan vi slutar vilket betyder att det är en dag närmare avfärd. Nervositeten fyller hela min kropp, känns ungefär som om jag har en fjärils-armé som krigar eller något. Hihi. Packade gjorde jag hela kvällen igår och har gjort det idag med, behöver en liten paus. Det är jobbigt att se sin garderob nästan tom på kläder. Allting ligger i väskan.
Men nu beger jag mig ut i det fina vädret och senare kommer in och fortsätter packa!


Fick bli en bild ifrån alla hjärtansdag 2011 bara för att det skulle bli ett roligare inlägg.

/m ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0