< /head>

Sista dagen med 8D.

Redan hemma efter 2.5 timmar på skogshyddan med tipspromenad, grillning, brännboll, prisutdelning och sista dagen med 8D. Det är synd för när man börjar tänka frmåt så  har vi bara 1 år kvar tillsammans vilket inte är så kul eftersom att jag gillar denna klass!

Nu sitter jag med halvfina kläder eftersom att allt annat ligger nere i väskan och är redo för att åka ner och bli använda i Bohuslän. Ser fram så otroligt mycket för det nu!
Funderar även på att göra lite pannkakor med glass tills mami kommer hem då vi ska fortsätta städa eftersom att min älskade bror tar studenten imorgon.


bilden till vänster visar hur det såg ut innan jag började packa och sen till höger är efter.


Jag var bara tvungen att få med min otroligt söta tavla som jag vann i en målartävling för 10 år sedan!
/m♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0