< /head>

Bilder som inte publicerats förut

Eftersom att det är många som fortfarande kollar in min blogg dagligen så kanske jag lägger ut en bild lite då och då för att nu ska få något att kolla på istället för en besvikelse att jag inte uppdaterat. Det kommer nog inte vara så nya bilder alla gånger. De flesta bilder kommer vara ifrån denna sommaren ifrån Smögen!
Detta är min kusin som gjorde mig sällskap nästan hela sommaren!
Huset i bakgrunden bodde jag i under de sju veckor som jag befann mig där nere.
Äkta vänskap.
Familjelycka! Morbror&kusinen fömedlar detta.
Denna sommaren har varit något av det bästa jag har gjort! Det kommer ni förstå på alla bilder som kommer komma upp.
Juste ja, bloggen är inte alls så fin. Men jag ska fixa det på något sätt så den blir lite roligare iallafall!
kamera ; Nikon D40
plats ; Väjern
modell ; Kusin, Morbror, kusins morfar
fotograf ; Matilda Leijon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0