< /head>

NM i Falun 2012

Som rubriken säger så har lappen om Nordiska Mästerskapen 2012 kommit ut. Tråkigtvis nog har inte jag fått någon lapp då jag är första reserv! Har vart besviken ända sedan uttagningen var i februari..
Vet inte mer just nu än att det är Falun som kommer hålla i tävlingen på Vikarsjön. Ingen aning om hur fisket är på sjön. En nära vän till mig, Cecilia som jag träffade på mitt först NM i Finland 2010, är uttagen för femte gången, för första gången på hemmaplan. Hennes första NM tävlade hon i när hon bara var tolv år och då tog hon hem guld till Sverige!
Vi får hoppas på att någon av tjejerna inte har lust att åka iväg så jag får ta hennes plats.
Sveriges landslag 2010 - Norge
Sveriges landslag 2011 - Finland
.
Vi får hålla tummarna, annars får jag kömpa ändå mer på Sm, som är uttagningen till NM 2013 i Finland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0