< /head>

Synd att inte alla är så glada som jag

Kamera ; Nikon D40
Plats ; Tofta's småbåtshamn
Fotograf ; Självutlösaren
Datum ; 29 oktober

Är verkligen riktigt glad just nu.
Var hemma hos mina älskade morföräldrar på middag idag och då fick jag kika på tallrikar och liknande till flytten till Forshaga för gymnasiet. Sen fick jag även med mig 3 grytlappar och en kökshandduk. När vi kom hem gick jag direkt och lämande det där resten av sakerna till flytten ligger.
Jag har inte fått klartecken på att jag får flytta och börja skolan, det vet jag inte förrän i slutet av juli! Surt om jag inte kommer in..

Kommentarer
Postat av: Christoffer

sv: Tack! :D

2012-01-22 @ 22:37:48
URL: http://christofferjansson.se
Postat av: Patric

Vart är flytten tänkt att gå?

2012-01-22 @ 22:55:17
Postat av: Ebba

Vad ska du gå för linje? :) och hur kommer det funka med killen om det är långt ifrån (sånt går alltid, men ändå)

2012-01-24 @ 16:38:04
URL: http://ebbaviktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0