< /head>

Tips till er som flyttar snart!

Till hösten lämnar jag Lidköping och börjar studera i Forshaga som ligger en bit ovanför Karlstad i Värmland. Nu behöver jag lite saker till flytten och har därför samlat på mig lite under några veckor tillbaka. Tänkte visa er vad det är jag har köpt, till vilket pris och ifrån vart. Jag bryr mig inte om att sakerna är ifrån Netto och Ö&B tillexempel, det är billigt och passar in till ett studentboende, priser som är värda att ta.
20 disksvampar från City Gross 10:-
3 diskborstar från Ciry Gross 15:-
Toalettborste från City Gross 10:-
28 cm stekpanna City Gross 49:-
6 stycken förvaringslådor från Willy's 60 kronor:-
Tvätthink från Willy's 10:-
Durkslag från City Gross 29:-
2 skärbrädor från City Gross 38:-
3 grytlappar + kökshandduk (present från mormor)
1-litersbägare från City Gross 10:-
Oboy förvaringsbox från ica för 46:- (man fick med 1.1 kilo oboy♥)
Måttsats City Gross 10:-
Pastaslev City Gross 19:-
Vattenkanna från Willy's 10:-
2 bunkar från Willy's 20:-
Osthyvel från City Gross 29:-
Serveringsfat (present från mormor och morfar)
12 dricksglas från City Gross 40:-
6 flingskålar från City Gross 60:-
2 smörknivar från City Gross 10:-
6 muggar från City Gross 30:-
8 tallrikar från Netto för 60:-
Brödrost Ö&B gratis (mamma jobbar där, annars kostar den 269:-)
Kaffebryggare Ö&B 66:- (mamma jobbar där, annars kostar den 99:-)
Dammsugare från Ö&B 299:-
Golvlampa från Ö&B 1:-(mamma jobbar där, annars skulle den kostat 299:-)
Korköppnare från mormor som är köpt på Ullared (6 stycken för 20:-)

Kommentarer
Postat av: CORNELIS SILLANPÄÄ

Svar: Tack så mycket!

2012-03-28 @ 21:58:47
URL: http://creativitydream.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack så mycket =D

Btw Gekås är det bästa när man flyttar!!

2012-03-28 @ 22:04:54
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/
Postat av: Astrid.

Var med i tävlingen om två paket nail polish stickers :) Kika in på min blogg och anmäl dig:)



Om du inte gillar reklam, så ber jag om ursäkt!

Kram

2012-03-29 @ 14:16:44
URL: http://astahre.blogg.se/
Postat av: - Swedish Source About Josh Hutcherson

Hejsan



Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)

2012-03-29 @ 19:52:36
URL: http://jhfansite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0