< /head>

ÄNTLIGEN OFFICIELLT

Glädje. Nervositet. Förväntan. Spänning. Lycka. Förhoppning.
Jag kan ej beskriva min känsla jag har. Sedan september har vi vetat. I maj åker vi. I juni kommer vi hem. Nu är det dags att även ni ska få veta. Jag ska tillsammans med min vän Erik Petersson åka till en av Thailands städer, Krabi, för att göra våran praktik. Med Eriks hjälp så har han lyckats fixa plats åt oss två på Gillham Fishingresort. Fisket där är mete efter arter jag inte ens hört talas om tidigare. Dock bland dessa arter så finns många jag känner igen. En av dessa fiskar är en fisk jag länge drömt om att få, aligator gar.
Jag kan lova er att bli uppdaterade här.
Bilden: Erik som jag ska åka med.


Kommentarer
Postat av: Robban Frid

Grattis!

2013-04-09 @ 21:52:54
Postat av: Tomas Leijon

Jag är inte avundsjuk.
Jag är inte ett dugg avundsjuk.
Jag har aldrig varit avundsjuk.
Jag kommer aldrig vara avundsjuk.

NOT

2013-04-11 @ 15:46:33
URL: http://tomasleijon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0