< /head>

Mina första varpande tag

.
Detta är en film ifrån då jag var iväg för att testa mit varpspö för första gången. Använde först "vanligt" spö med en Kinne 45 silver/brons tillsammans med jordgubben som krok. Bytte sedan till varp där jag hade Kinne 45 silver/mässing med spöket. 
Min stil kan man som erfaren varpfiskare skratta åt, men för att vara första gången så känner jag mig nöjd. Anldeningen till att jag nu försöker sakta men säkert lära mig detta är att jag tror om ca 5 år så kommer även de flesta svenskar varpa. Lämna gärna en kommentar om hur ni tycker det gick samt om ni är intresserade att testa. 

Kommentarer
Postat av: Tomas Leijon

Ser bra ut!
Kommer att varpa nu på lördag.

2013-03-21 @ 19:58:41
URL: http://tomasleijon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0