< /head>

4 grader och bad?

Japp det stämmer! Igår åkte jag med mina kusiner hem till Skara efter en tur ut till Kållandsö. Badkläderna följde med så varför inte ta ett bad i Flian's endast 4 gradiga vatten? Jo det var faktiskt rätt skönt när man tidigare vart i en bastu i 75 grader. Nu vill jag dock inte visa några andra bilder eftersom att jag visar mer kropp på korten och jag tycker att det känns fel att lägga ut något sånt. Så det kom en halvtaskig bild på stunden då jag och Monja kom upp ur vattnet efter ett dopp! Det var väldigt strömt, därav mitt ansiktsuttryck.
Andra kort från turen ut till läckö kommer på fredag eller något. Har andra planer inför imorgon.
Hoppas ni har det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0