< /head>

Jag älskar min familj och mina vänner


Koret är taget 9/10-2011
Klicka på bilden för att komma till Carolines blogg!
Jag skulle vilja vinna tävlingen för att jag länge har tänkt på att köpa en refelxskärm från tvspelsweb.se men utan anledning väntat! Det skulle vara perfekt för mig att få en sådan eftersom att jag älskar att fota!
Det är inte bara för prisets skull jag skulle vilja vinna, utan det är även för att vänner och familj är det absolut viktigaste man har. På bilden visas min lilla syster som är 6 år och även min bästa vän. Till hösten flyttar jag för att studera 20 mil hemifrån. Det gör inte mig något, eftersom att vänner och familj betyder så mycket så vet jag att det finns kvar, och de vet att jag älskar de trots att jag flyttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0