< /head>

Lycklig tjej

Kamera ; Nikon D40 + extra objektivet
Plats ; Väjern
Fotograf ; Matilda Leijon
Datum ; 21 juni 2011

Hej!
Jag vill bara säga att jag blir lika glad varje gång som jag får någon kommentar. Märkte att jag även har en läsare ifrån Luxenburg!! Hur coolt är inte det eller? Sen har jag även läsare ifrån Malmö, Uppsala och Norrland bland annat. Blev så himla glad när jag såg detta. Även när statistiken stiger mer och mer. kram på er!!
Om ni har lust så kommentera gärna detta inlägget med vart ni är ifrån och lite om er själva, vad ni gillar att göra på eran fritid och liknande så jag får ett litet hum om vilka ni är och vart ni kommer ifrån. Det skulle vara roligt för mig att få veta detta. =)

Kommentarer
Postat av: din coola vän

hej jag älskar verkligen din blogg. på fritiden äter jag, det gillar jag. jag är cool och nice och diggar apelsinjuice och varmkorv. men jag vill inte ha cancer så jag ska inte äta varmkorv längre. hehe jo det ska jag. jag tänker inte lyssna på mamma!!!!!!! och jag är jättebra på att knäcka tårna föresten, det är sweet. hehehe peace out / din coola vän



ps. jag gillar justin bieber ds. oj glömde fiskbullar



2012-01-17 @ 16:53:05
Postat av: ekelövare!!

Du har även en läsare från kungshamn till och från!

2012-01-17 @ 22:02:58
Postat av: Sofia

Hej!

Så himla fin och värd blogg du har vill jag börja med att säga!

Jag heter Sofia och kommer ifrån Skinnskatteberg. Jag är 18 år. Har ingen egen blogg. Men följer din varje gång.

Jag spelar fotboll på fritiden och kör på i skolan. Detta är min sista termin.

Hoppas du får en bra dag, kram!

2012-01-18 @ 08:30:09
Postat av: Marie

Jag heter Marie och är fotograf ifrån Linköping. Är riktigt imponerad av många av dina kort!

Speciellt dina höst kort är riktigt vackra!

Jag bor med min pojkvän i en ljud lägenhet med många av mina kort på väggarna. Gillar att gå ut och ha roligt!

2012-01-18 @ 12:01:14
Postat av: Rebecka

Jättefin blogg och otroligt snygg är du

Jag kommer från skara och kollar din blogg

varenda dag! Kram

2012-01-18 @ 22:03:42
URL: http://allbyus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0