< /head>

en veckas väntan återstår

Nu är allting bokat och klart och jag är överlycklig. Jag ska för första gången åka till Norge och fiska efter fiskar som jag hittils bara sett på bild - hälleflundra. Jag kommer tillsammans med Fredrik, som jag var på kusten med förra veckan, åka till Havöysund för en veckas fiske innan han far vidare för jobb och jag tar mig hem för ännu mer rehabilitering. Jag kan i princip ingenting om detta fisket så det kommer bli en lärorik resa för min den. Vi kommer ta oss upp till Ulf som är guide för Nordic Sea Angling, som jag la upp film om tidigare. Förväntningarna är höga och jag håller tummarna för en underbar vecka. Varför ska inte även ni där ute boka en resa till paradiset? Gör det och dela med er av era historer så skulle det vara superroligt. 
 
 
 
Hannes Ribbner, guide för NSA på Sørøya, tillsammans med en hälleflundra.
 
 
 
 
Fighterna med dessa fiskar är underbara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0