< /head>

Ismete är coolt!

 
 
Tidigare i veckan så la min kära vän Markus Teilus upp denna underbara video. Det är från när han tar personbästa under ett fiskepass tillsammans med tre vänner. En bit in på dagen snittar de åtta kilo på gäddorna. Så ni förstår att de hade ett sjukt fiske. För oss som bor i södra Sverige så är detta en väldig teaser eftersom vi har långt till närmsta is. Stort grattis till dig Markus!
 

För att tillägga så driver Markus även ett företag - TeilusFishing. Klicka HÄR för att komma till hans hemsida samt HÄR för att komma till hans facebooksida. Denna tokiga norrlänning är bäst på det mesta. Han skriver artiklar så man inte vet vart man ska ta vägen när man läser de, man flyger liksom med. Stora gäddor fångar han så man tappar hakan. Prata är heller inget problem för denna gosse. Han är även en av de som har hjälpt mig så sjukt mycket, det är därför jag är så tacksam till denna pojk. Han har stöttat mig i allting som jag gjort inom fisket och verkligen gett mig positiv energi och där tror jag anledningen ligger till att jag har kommit dit där jag är idag och anledningen till att jag siktar högre. In och läs hans artiklar i de olika fisketidningarna, häng med i hans fiskeäventyr och älska det han gör. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0