< /head>

Resan har nu börjat

Nu har vår resa påbörjats mot Havöysund och flundrorna. Kommer bli massa byten att genomföra men det kommer gå bra.
Lidköping - Herrljunga
Herrljunga - Göteborg 
Göteborg - Oslo
Oslo - Gardermoen
Gardermoen - Alta
Alta - Havöysund. 
 
Under den långa resan så kommer vi har massor att göra. Fredrik ska gå igenom teknik om fisket med mig och jag sla försöka lära han någonting angående fotografering och liknande. Vi startar alltså vår resa nu 20:05, vårt plan landar i Alta 11:20. En härlig flygtur. Jag ser fram emot denna resa så ofantligt mycket. Fredrik som jag snart möter upp är peronen som har startat det lilla intresse jag har hos havsfiske. Sedan första gången han åkte till NSA på praktik så har jag velat åka och testa, och nu går drömmen i uppfyllelse. Heeelt sjukt! Jag ska försöka uppdatera med bild och text under resan. Annars får ni det när jag kommer hem från detta fantastiska äventyr.
 
Frågan är om man ska ha med sig banan ut i båten i veckan?
Är ni också skrockfyllda då det gäller olika saker man inte får ha med ut på fiskepass? 
 
Detta är första av tre utlandsresor samma månad.Ni där ute är inte medvetna om vilka mer resor jag ska göra, men jag kan säga att det kommer bli riktigt grymt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0