< /head>

Tjörn och premiär

Idag så ska jag tillsammans med Fredrik Schmiterlöw iväg på havöringspremiären. Fredrik och jag har känt varandra sedan innan jag lärde mig gå i princip. Trots detta så har vi aldrig tidigare bedrivit något fiske tillsammans vilket är riktigt synd. Nu är det iallfall dags, både för premiär och äntligen få testa på att bli övertygad om att fiske med stora spön är roligt. Det kommer bli lite annorlunda för mig då jag inte kommer i några stövlar eller vadare, så jag kommer få gå med ett par vanliga Nike Freeruns på fisket. Detta betyder att jag inte kommer kunna ta mig ut i vattnet. Äsch, jag får iallafall komma ut på fiske! Hoppas på fiskelycka. Rapport kommer ikväll om det inte blir för sent! 
Sen får vi även se hur många av er som blir lurade denna dag ;-)
 
Den fantastiska Pezon&Michel rullen jag fick av pappa för drygt ett år sedan.
Inte tagit någon stor fisk på detta än, så vi får hoppas på att det blir idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0