< /head>

Nyår i Göteborg

Hejsan allihopa.
Jag kommer ihåg att jag lovade mig själv att detta inte skulle bli någon fjortisblogg där jag skriver om vad jag gör på dagarna och så men nu måste jag göra det. I onsdags var jag i Göteborg med min fina vän, torsdag åkte jag till min pojkvän och han åkte hem nu i morse. Och just nu sitter jag på tåget till Göteborg för att fira nyår med sara och my, för att komma till deras bloggar så klickar ni på namnen.
Det är anldeningen till varför jag inte har lagt in några kort på senaste. Kameran är med så när jag har tid så kommer absolut de korten också upp!
Här är två krot från turen till Läckö slott med min pappas syster och hennes barn, även några vänner från Tyskland var med men när jag frågade om jag fick publicera kort på de så ville de inte det, så jag tar hänsyn till deras vilja :)
Ha en bra nyårs afton nu alla läsare!

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

2012-01-02 @ 15:53:26
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0