< /head>

solsken!

Jag ahr hört att vädret där hemma inte är så mysigt men jag kan säg att här nere i Väjern/Kungshamn är det inget att klaga på mer än att det blåser lite väl mycket.
Jag gjorde ju denna bloggen så ni skulle hänga med på vad som händer här nere med lite bilder och text över vad jag har gjort. Och uppdateringen har varit sämst för jag haft så mycket att göra!
Fredag: Bror's student
Lördag: Kalas
Söndag: Åkte ner hit och packade upp
Måndag: Första dagen på jobbet, åkte hem och lekte med kusinen.
Tisdag: Havets hus
Idag: Chilldagen.
De andra har åkt och ska möta upp räktrålaren men jag kände att jag hellre ville sitta och kolla på någon film eller liknande. Så varför inte slänga upp lite här om vad jag ska göra och så.
Jag har inte börjat jobba än, det får jag göra på fredag. Ska börja kcart i tolv och jobba hur länge som jag orkar stå på benen, lika så på lördagen och söndagen. Det blir tufft men riktigt jäkla roligt!
I nästa inlägg så kommer det komma upp lite bilder som jag tog igår när jag cyklade in till Gravene för att träffa Rickard.
/m. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0