< /head>

You know that I'm a crazy bitch.

Haha, tråkig blogg nu jag vet.
Men jag ska få lite proffs hjälp av ingen mindre än Rickard Olofsson som fått många bloggar riktigt fina och hoppas på att han lyckas här med.
Hehe, tråkig start. Men nu ska jag liva upp det lite!
Jag har bloggat tidigare men då tröttnat världigt fort då jag inte hittat inspiration. Men sen dess så har jag köpt kamera och blivit större. Anldeningen till att jag börjar igen är för att jag har fått jobb som sevitris/diskare nere på en restaurang på smögenbryggan under sommarlovet nu, jag flyttar redan på söndag. Så jag tänkte att jag skulle försöka göra lite uppdateringar när jag hade lust så ni hängde med hur det gick för mig där nere, med bilder text och känslor.
Tänkte göra detta inlägget som test så se så att allt fortfarande funkar och så. Men nu kommer bloggen bli bättre under kommande tid som sagt.



/m ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0