< /head>

Kika hit!

Nu skulle jag vilja att alla som tycker det är kul med att fiska ska läsa detta inlägget!
Jag fiskar ju och har gjort det ända sedan jag var två år och nu har jag tagit mig så långt som till Sveriges landslag, hur coolt är inte det? Det är inte många som tror det om mig, jag har knappt fattat det än heller. Men nu tänkte jag göra reklam här lite, det finns en föreing i Lidköping som heter Lidsköpings SFK som är en väldigt liten förening. Jag skulle vilja ha hjälp från er som läser och även andra att göra den större. Är ni sugna på att gå med så kostar det endast 140:- att bli medlem för ett helt år och sedan kostar det en liten summa när man är på tävling. Skulle vara otroligt roligt om det skulle kunna komma fler dit! Ni behöver inte fiska varje helg. Ni måste absolut inte vara bra på att fiska, alla måste börja någon stans? Du får vara helt grym. Det spelar ingen roll bara du tycker att det är roligt så är du varmt välkommen! Kontakta mig på [email protected] för numer till anmälning om du är intresserad.
.
Sverige-, Norge- och Finlands landslag på NM 2010
Svenska landslaget 2010
Yngre damjunior, SM 2010
.
Nu hoppas jag att folk hör av sig om intresse!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det verkar så kul och fridfullt med fiske. Var ute när jag var yngre men fick inte göra så mycket själv, för "jag var för liten".

Men det är så mysigt. Skulle gärna vilja börja i det, men vet inte om det finns så många klubbar i Göteborg...



Ja ja, grattis för att du är med i landslaget och så!!



Kramis

2011-11-02 @ 20:53:55
URL: http://evelinahanssons.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0