< /head>

One Direction

.
One Direction är ett Engelskt pojkband som bildades under X-Factor 2010. Det består av de fem medlemmarna Niall, Zayn, Liam♥, Harry och Louis. De har nyss släppt sin debut singel "What Makes You Beautiful".
.
Jag verkligen tycker om de sååå himla mycket. Det är bandet som jag länkade nyss här på bloggen. Bara jag som tror att de kommer bli de ny Back Street Boys? ;-)
Från vänster: Niall Horan, Zayn Malik, Louis Tomlinson, Harry Styles & Liam Payne!
.
Liam är min klara favorit! Tänk att få träffa han, hehe. Tråkigt nog blir inte Louis bra på kort, men han är inte dålig han heller! Kommer besöka deras konsert om de kommer till Sverige!
.
Ville bara ge er tipset att ha koll på dessa grabbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0