< /head>

Minns ni?

Kommer ni ihåg när jag var ute med Heidi på Läckö Slott i höstas och fotograferade? När jag var där på lovet nu i december så försökte jag få ungefär samma kort, kom på det när jag väl va framme så därför var det svårt att veta ifrån vilken vinkel jag fotade i så det fick bli som det blev.
Bilden till vänster är den 13 oktober och bilden till höger var den 27 december. Man märker knappt någon skillnad.
Kamera ; Nikon D40
Plats ; Läckö Slott
Foton tagna på ; Läckö Slott
Fotograf ; Matilda Leijon
Datum ; 13 oktober & 27 december

Kommentarer
Postat av: Anna

super fin bild och härlig blogg du har matilda :D

2012-01-03 @ 22:26:24
URL: http://annaterese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0