< /head>

Efter helgens fiske..

.. är det bara att ladda om och ta nya tag.
I fredags blev jag hämtad utav Jessica för en färd upp till Härjedalen. Lofsdalen var våran destination denna gång. Lofssjöpimpeln är en riktig folkfest, många människor, fin stämning och härlig musik. Denna stämning vägde upp det usla fisket som var. På lördagen nollade både jag och Jessica då en Brunflo fiskare lyckades dra upp 9 kilo mört. Söndagen fick jag två mörtar som vägde 244 gram medans Thomas Larsson tog hem den segern.
Trots fisket hade jag en helt underbar helg med mycket skratt, ny bekantskap och härliga minnen.
Den stora frågan för min del är om detta var min sista tävling för säsongen eller om det blir fiske nästa helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0