< /head>

Precis som en dröm

Allting här känns verkligen som en dröm. Det finns inga ord som går att berätta ens en bråkdel hur jag mår just nu. Går ständigt med lyckorus i kroppen. Var och varannan minut tackar jag Erik oerhört mycket att han erbjöd mig detta, det är en helt sjuk sak som jag aldrig kommer kunna tacka han tillräckligt för. 
Vi jobbar fem dagar som sedan följs av två dagar ledigt. Går det säga något mer än att det verkligen är underbart? 
Steve Mayo drillar en Mekongmal i 2 timmar.
Taktiksnack på G3 precis nedanför vår balkong. 
Stuarts son har blivit som en liten favorit för mig. 
Drömmer mig bort i paradiset.
'Burt' fick sig en annan mekong denna dag. 
En överlycklig liten kille som får se sig drömfisk simma iväg på sin födelsedag. 
När man pratar om regn här i Thailand så pratar man om utomhusdusch.
 
I måndags var det vår tur att fiska. Hur det gick? Ja det får ni läsa i nästa inlägg! 

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Återigen fina bilder o så kul att kunna följa er, (med risk att bli tjatig) kram till er båda :)

2013-05-29 @ 16:07:47
Postat av: Tomas Leijon

Underbara bilder Matilda.

2013-05-30 @ 12:38:37
URL: http://tomasleijon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0