< /head>

Jerkbait-drottning

Jerkbait-drottningen född? Ja vem vet. Nu är iallafall planen som så att Team Tråvas Gustav 'Torsten' Torstensson ska lägga ner sitt hjärta i att försöka hjälpa mig att fånga en gädda över 5 kilo på just jerkbait. Testat på fisket för ett tag sedan och det har inte passat mig få jag tyckt att det var inte särskilt händelserikt och uttjatande. Allt började när jag såg 'Trumman' och 'Buster' i filmen gäddfeber, det var då första gången jag tog mig ut för att testa. 
Nu när Torsten ska hjälpa mig så dammade jag av pappas utrustning och putsade krokarna. Inte nog med det så fick jag i uppdrag att testa 5 stycken nya av hans beten som han säljer eftersom han inte har någon ordentlig referens på dessa. Nu när jag har detta med mig så kanske jag faktiskt lyckas ta mitt otroligt lilla pb som nu ligger på 2.85kg från Visten 2012. 
Uppdatering kommer om hur detta går. Tips och trix är väldigt välkomna! Antingen kommentera i kommentarsfältet eller skicka iväg ett mail till [email protected] 
Nu kör vi! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0