< /head>

Nyopererad och hög på livet

Fem dagar efter operationen mår jag otroligt bra och har redan gått två dagar utan smärtstillande. 
 
 
Anledningen till att bloggen legat nere är än en gång för bristen av tid. Nu är jag 'sjukskriven' ett bra tag framöver. Jag har valt att ta lite avstånd från skolan för att försöka bli så frisk som möjligt innan. Därför sitter jag med skolarbeten dagarna i ända nu för att klara av detta val. Om inte det vore nog så har jag fått så många fina erbjudanden av folk runt omkring mig. Bland annat så har min praktik kanske blivit fixad, erbjudande av fiske i en annan världsdel har kommit upp. Nog om det nu. Eftersom jag inte kan berätta mer om detta nu så lär ni få läsa mer om det när det verkligen är officiellt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0