< /head>

Min resa startar NU!

Nu är dagen äntligen här, jag ska ta mig över till grannlandet i väst för tredje gången denna månad. Som ni vet så var jag hos två av NSA's camper tidigare, plus att jag var iväg med klassen till Fröya för bara några dagar sedan. Dessa resor var det havfiske som gällde för mig. Jag har tidigare inga som helst erfarenheter av fiske från båt och detta blev tre otroligt lärorika resor för mig. Instruktörer och guider skötte sitt jobb och fick lite skit att fastna innanför pannbenet på mig. Nu är det dags att ta det till nästa level. Varför inte åka över för att tillbringa 3 månader i arbetande syfte och sätta mina kunskaper på prov? Jo det är precis det jag ska göra. Jag flyger ikväll till Bodö i Norge där jag ska spendera min sommar på campen Saltstraumen Brygge. Hur detta kommer gå återstår bara att se. En sak är iallfall säker att jag inte kommer ge mig innan både jag och alla omkring mig är nöjda. I och med denna resa kan jag meddela att jag har ett litet tokigt projekt på G, för mig är det det iallfall. Om allt går som det ska och jag känner mig säker i det så kommer ni märka det på bloggen kommande vecka. 
 
Jag ger detta alla 'tummar upp'. 
 
 

Kommentarer
Postat av: xxx

Ha det gött!
Sköt om dig och lycka till.

2014-05-18 @ 18:59:12
Postat av: Tomas Leijon

Saknar dig redan.
Pokogis

2014-05-19 @ 15:22:10
URL: http://tomasleijon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0