< /head>

En dikestur och några första fiskar

 
Helgens andra dag startade även den i diket. Då var det jag som körde och fick mötande bil i en kurva där han kom på min körsida. Som tur var fick jag stopp på bilen i verkligen sista sekund innan den tippade ner i stupet. Jägarna som satt i andra bilen stannade och hjälpte oss upp. 
 
 
Fick med mig en taggad sambo ut på isen.
 
 
Lilla råttan låg fint och vilade på sin pläd.
 
 
Rebecka med sin första pimplade fisk.
 
 
Andra fisken fick en puss.
 
 
Hon drog till med en riktigt fin abborre. Denna brud visar hur bra en tjej i rosa jacka och lila vantar kan fiska.
 
 
'Gör som coach-Matilda och pussar fisken' - Citerar Rebeckas bild på instagram efter dagens fiske. 
 
 
Även jag fick en fisk, men detta var min enda. Rebcka fick alltså två fiskar mer än jag.
 
 
Lilla råttan var stolt då hon fick sitta på skryllan och posera.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0